Google Adwords

Få hurtig succes med top-placeringer

En af de hurtigste teknikker til at generere trafik til din hjemmeside er en pay-per-click annonce-kampagne. Pay-per-click annoncering er en fantastisk måde at komplimentere din eksisterende søgemaskineoptimering (SEO) strategi. Du får trafik på din hjemmeside fra første dag!

Hvad får din virksomhed ud af Google Adwords

  • Synlighed fra første dag
  • Genvej til top-placeringer
  • Målbare resultater
  • Annoncer der afspejler søgeord

Hver gang du søger på Google, vil du se tre sponsorerede søgeresultater øverst og en hel liste, der løber ned i højre side. Dette er Google Adwords.

Google Adwords og SEOGoogle Adwords er en genvej for virksomheder til at få hjemmeside-reklame-annoncer placeret på side 1 øverst i søgeresultater.

Google AdWords er en af de mest effektive markedsføringskanaler, hvis din virksomhed vil have et hurtigt afkast på jeres Marketing online-aktiviteter. AdWords-succes kræver et højt vidensniveau med systematisk tilgang til annoncegrupper, splittest af tekster, søgeordoptimering, landing pages og en lang række andre parametre for, at kunne “tøjle på det hele.

Uden Google Adwords eller SEO, ville mange virksomheder blive tabt i hundredvis af søgeresultat-sider og sandsynligvis aldrig blive fundet af nogle evt. potientiele kunder.

Adwords-omkostninger kan blive høje, da virksomheder betaler et “aktions-beløb” for hvert klik, som Google sender til en given hjemmeside. Man byder altså på, hvor meget man vil betale for et givent søgeord. Dog er der mange tiltag der kan gøres for, at reducere prisen for disse klik.

Det er altså en udbredt misforståelse, at Google tager betaling for at vise din annonce. Google tager IKKE betaling for at vise annoncen.

– Google tager kun betaling, når en person KLIKKER på annoncen og bliver sendt videre til din hjemmeside!

Dette er helt forskellig fra en annonce i et magasin eller “De gule sider”, hvor du er tvunget til at forud-betale for en annonce “op foran”, selv om ingen nogensinde ser på din annonce.

Hvad lever Google af?

Google stræber på at sikre, at de viste annoncer er det bedste match til de søgeord, der indtastes.
Google, ligesom alle andre søgemaskiner, lever af:
RELEVANS TIL DINE INDTASTEDE SØGEORD, intet andet!

Hvis du ikke finder det du søger, så ville du nok gå over til andre søgemaskine-konkurrenter ik´.
Google største indtægtskilde er relevante reklame-annoncer, der vises på baggrund af indtastede søgeord.

Kan succes måles med Google Adwords?

Google bestæber sig hårdt på, at succes-målinger kan lade sig gøre.
Google Adwords har mange parametre og nøgletal, der tilsammen kan tegne et billede af Adwords-indsatsen.
Et at nøgletalende hedder click through rate, kort CTR. Det står for antal visninger set i forhold til antal kliks, der fører videre til din hjemmeside. (100 visninger har 10 clicks = 10% CTR)
Dette tal giver et godt fingerpeg om din sides succes med Google Adwords. Men der er mange flere nøgletal, der skal kigges på for, at give et mere korrekt billede.

Kom igang med Google Adwords!

Hvor meget skal en virksomhed betale, når en person klikker på virksomhedens Adword annonce?
Det afhænger af flere faktorer, men det vigtigste er, hvor meget virksomheden er villig til at betale.

Vi vil med det valgte Adwords-budget hjælpe til med, at reducere omkostninger pr. klik ved hjælp af forskellige teknikker, og få mest muligt udbytte af dine markedsføringspenge.

Vi laver en analyse af søgeord, ser på hvad de koster og laver et oplæg for en omkostnings-strategi.
Husk, at få mange besøgende intet betyder, hvis de besøgende ingen værdi har (ikke fører til et salg).
Derefter opsætter vi din kampagne med relevante annoncer tilknyttet, for så at overvåge trafikken.

– Vi giver dig “med i hatten” en promotionkupon til en værdi af kr. 650 kvit og frit.

Vi anbefaler, at Google Adwords og SEO går hånd i hånd.
Vores erfaringer viser, at de suplementerer hinanden godt.


Seo omtales her!

VN:F [1.9.22_1171]