Facebook Marketing
Brug de mange kundesegmenteringsmuligheder og ram præcis din målgruppe
Med over 600 millioner aktive brugere, er Facebook en enorm trafik-kilde. Facebook er ubetinget blevet Danmarks største online sociale netværk. Derfor er markedsføring i dette medie svært, at komme uden om. Facebook Ads i kombination med en Facebook hjemmeside kan være din virksomheds vej til succes.
Hvad får din virksomhed i store træk ud af Facebook Marketing?
- Målrettet detajleret segmenteringsmuligheder (f.eks. alder, køn, interesser, demografi etc.)
- Engagement og dialog med potientielle kunder, der giver mulighed for oplysning og salg
- Synergieffekt, hvor et opslag pludselig kan føre til tusinder af visninger
Facebook Marketing kan opdeles op i 2 hovedgrupper
- Facebook Advertising (annoncering)
- Facebook Networking (dialog via hjemmeside)
Fordele ved Facebook Advertising (anoncering):
- Mulighed for 135 tegn i beskrivelse (mod 75 i Google AdWords).
Din annonce-beskrivelse vil kunne indeholde flere informationer/salgstekster. - Annonce indeholder tekst og billede. Et billede hjælper med at henlede opmærksomheden.
- Målrettet detajleret segmenteringsmuligheder (f.eks. alder, køn, interesser, demografi etc.)
- Generelt billigere annoncering end Google AdWords annoncering
- Større fleksibilitet i hvordan din virksomheder betaler dine annoncer
Fordele ved Facebook Networking (forudsætter en Facebook hjemmeside):
- Få mere viden om dine kunder
- Kom i dialog med dine kunder
- Få engagerede kunder
- Få mulighed for marketings synergieffekt (F.eks. kan et opslag, pludselig føre til tusinder af visninger)
Få en Facebook hjemmeside
Vi er selvfølgelig behjælpelige med at opsætte en Facebook virksomhedsside,
i så fald du ikke allerede har en.
Se vores “referencer” for et eksempel på en Facebookside, vi har opsat.