Reputation Management

Få kontrol over din online omtale!

Få mulighed for, at reagere på ris og ros med det samme.
Din virksomhed får tilsendt en rapport, om alt hvad der skrives på internettet vedrørende din virksomhed og dine produkter.

Hvad får din virksomhed ud af Reputation Management

  • Få overblik over din online omtale/anmeldelser
  • Reagere på ris, ros og anmeldelser
  • Udtrykke en god kunde etik

Hvorfor bør jeg overveje Reputation Management?

Selv hvis de udsagn du ser på en given hjemmeside, blog eller et socialt medie er forkert, er det nok ikke ulovligt. Dit omdømme kan påvirke dit salg og påvirke dig på måder, du ikke kan forudse.
Derudover er det vores erfaring, at det tager langt tid, at oprette et dårligt omdømme, hvis der ikke reageres.

Hvis dit omdømme er negativt, og du ikke gør noget ved det, hvordan ser det ud fra en kundes synspunkt?
Hvad siger det om, hvordan du behandler dine kunder?
Det afspejler dit engagement og etik. Derfor bør du overveje Reputation Management.

Reputation Management

Tag kontrol over dit omdømme!

Reputation management er en vanskelig proces at gennemføre, men forholdsvis let at forklare.
Med forskellige effektive programmer scanner vi nettet, for indhold omkring din virksomhed. Du får tilsendt en
rapport om internetsteder, hvor indhold omkring din virksomhed fremgår. Rapporten kan tilsendes dagligt, ugentligt eller månedligt.
På baggrund af rapporten reagerer vi. Vi vælger en korrekt fremgangsmåde for at udkonkurrere det negative indhold.
Helt at fjerne de negative sider/kommentarer er vanskeligt, men en målrettet brug af Search Engine Optimization (SEO) og SocialMedia Marketing lader os flytte disse sider ned i søgemaskine placeringer til en anden side eller lavere, hvor de vil blive “begravet” og tiltrækker mindre opmærksomhed.

Hvor lang tid tager det?

Rankingen på en given side kan ske inden for få dage. Men det kan tage tid før, at ændringer “slår igennem” (indexeres af webcrawlerne) og ændrer rankingen.

Ring til os og lad os drøfte dine behov.

VN:F [1.9.22_1171]